Tuesday, November 20, 2012

Apa Yang Anda Ingin Tahu Tentang Syarikat Sophie Paris


WELCOME TO SOPHIE PARIS MALAYSIA

SOPHIE PARIS Malaysia telah dilancarkan secara rasmi pada Januari 2012. Ia adalah pasaran ke 5 yang terkini yang telah diterokai oleh SOPHIE PARIS iaitu syarikat fesyen Asia terbesar melibatkan jualan langsung. Kami berbangga untuk menjadi nombor 1 Fesyen Multi-Level Marketing Syarikat di Malaysia.

Pejabat korporat SOPHIE PARIS Malaysia yang terletak di C-01, PJX-HM Shah Tower, No.16A, Persiaran Barat, 46200 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia, sebelah Amcorp Mall dan Taman Jaya Putraline Stesen LRT. 9,000 kaki persegi kelebaran ruang dan state-of-the-art pejabat yang direka dengan baik dan berfungsi untuk tujuan operasi korporat, kedai utama, kursus perniagaan dan pastinya tempat yang fantabulous untuk fesyen terbaru dan bergaya.







Pelbagai rekaan unik oleh pereka dari Perancis juga harga mampu milik iaitu beg, dompet, jam tangan, aksesori, jam tangan, tali pinggang, penjagaan peribadi, penjagaan kulit dan kecantikan produk, pakaian, pakaian dan lebih telah sia-sia tiada masa dalam menangkap imaginasi fesyen Malaysia, dan, kami berjanji bahawa anda pasti akan SOPHIE-holic jika anda melihat katalog hebat kami!


Kami mempunyai lebih daripada 40 ahli pasukan terlatih dan mesra yang sudah bersedia untuk memberikan anda perkhidmatan yang terbaik yang belum pernah anda alami.



: +6013-393 7356 (zainul) (Seluruh Malaysia) -   zainulabiddin87@gmail.com

terima kasih di atas sokongan anda semua :)





SOPHIE, C'est Ma Vie!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Kami
Inginkan Maklumat Tambahan bolehlah menghubungi kami secara terus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Latest Issues :D

Latest Issues :D
kindly don't hesitate to contact us

Followers