Saturday, May 10, 2014

Sophie President Seminar

Salam semua. Apa Khabar.
SOphie Be More! 
ada tema kali ini, dengan tujuan agar kita be more n everything terutamanya dalam sophie. Be more on networking and multiply income.

xmau cerita panjang, juz nak share some pic.
nak inform katalog terbaru akan kluar pada bila2 masa, nantikan ya. 

 antara kosmetik yang dikeluarkan sophie paris malaysia


berlansung di hotel boulevard di area mid valley

 benda alah ni telah di sponsor oleh BC kota kinabalu.


antara kosmetik termasuklah lipstick. contohnya harga RM20. jika anda menjadi ahli anda membeli dengan harga RM16. jika ada org turut order dengan anda, anda akan gunakan keahlian untuk membeli dengan harga ahli dan untung 4 ringgit disitu. dalam system juga akan ada bonus slain dari untung runcit


antara produk sophie iaitu perfume. directly from France termasuklah packaging. produk sophie terdiri dari pelbagai kategori dan pelbagai tempat pengeluaran, mengikut kesesuaian, kepakaran dan khidmat buruh yang murah contohnya di indonesia berkemahiran dalam pembuatan handbag, aksesori pula dari china, perfume direct dari france dan lain2. 


antara model pada hari itu


managing director






















kepada yang belum menjadi ahli, anda boleh hubungi saya secara terus di talian 011-21364270 / email ke sophieparisputra@gmail.com/ terus datang ke business centre BC 0041 iaitu di area putrajaya./ ke fb sophie paris putra.

pendaftaran RM15 seumur hidup anda akan dapat starter kit trus. bg yang memerlukan starter kit di pos, caj pos tambahan akan dikenakak tujuan untuk pos lah..

bagi yang telah menjadi ahli tetapi masih lagi suam2 atau xtau kemana hala tuju, boleh juga hubungi saya bertanya itu ini, d mana ada kemahuan disitu ada jalan, saya akan cuba semampu saya.

jgn malu jgn segan, kita nak cari extra pendapatan. 

Selamat Maju Jaya Semua.

amatla berbesar hati jika anda ke page fb https://www.facebook.com/sophieparisputra untuk mengikuti perkembangan dan aktiviti kami.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Kami
Inginkan Maklumat Tambahan bolehlah menghubungi kami secara terus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Latest Issues :D

Latest Issues :D
kindly don't hesitate to contact us

Followers